Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament de Seròs implanta un nou servei de comunicació d'incidències a través d'app mòbil

Gràcies a aquesta iniciativa, els veïns del municipi es poden beneficiar dels avantatges que ofereix Línea Verde. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detectin a l'equipament urbà del municipi.

DIMECRES 12 JULIOL 2023

Durant aquest mes de juliol,  l'Ajuntament de Seròs s'uneix als més de 500 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línea Verde. A través d'aquest canal de comunicació directe, els veïns podeu posar en coneixement del Consistori aquells desperfectes que detectin a la seva localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l'Ajuntament vol conèixer les necessitats del municipi i així poder donar solució a les qüestions comunicades.

Descàrrega de l'APP
Per poder utilitzar aquest nou servei cal descarregar l'APP Línea Verde. Per això, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada al Smartphone (Android/iOS). 

Funcionament

Per comunicar una incidència, només cal punxar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Només queda el botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà, al seu torn, rep notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línea Verde també es pot accedir a través del domini www.liniaverdaseros.cat o a través de contacte telefònic al número 973 78 00 09.

Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta eina és l'enviament de comunicacions informatives per part de l'Ajuntament als ciutadans que així ho desitgin. D'aquesta manera, a més d'implantar un canal per resoldre incidències de manteniment al municipi també podem fer arribar la informació de servei públic que es consideri oportuna com el tall de trànsit d'un carrer, l'horari de determinats espectacles municipals o el tall de aigua o llum que es pugui produir a qualsevol punt. També podeu consultar els principals punts d'interès que es localitzin al municipi i informació rellevant sobre aquest.

Animem als veïns de Seròs a utilitzar el servei Línea Verde. A través de la implantació d'aquest servei i gràcies a una participació ciutadana important, podem aconseguir un municipi millor per a tots.